Friday 9 December 2011

tips nak mantap kan hati,jauh kan sakit aty..

Aku pelik knape org sanggup bunuh diri sebab cinta sebelum nie..mngkin sebab rasa sakit dalam aty yang mereka sume xdapat nak luah kan memberi tekanan pada mental..bende nie sama juga dengan mereka yang cedera kan diri sendiri kerana cinta..nasihat aku pada mereka yang nk cube 2 hnye "cinta dtg dan pergi,nyawe hanya sekali,2 larh anugerah yang xternilai untuk kita sume"banyak lagi cara nak hilang kan rasa sakit dengan kecewa dalam aty 2..
contoh nya :
kalau bf bagi kita bju swearther die utk bwk mse tidur,ambil swearther 2 baling jauh2 (anggap jew mcm kita tgh baling die..haha,time ni larh kite ley perasan kuat..)pas2 pergi kat swearther 2 pijak-pijak sampai kurang rasa sakit aty 2..

kalau bf bagi kita teddy bear..ambil teddy bear 2 peluk die kuat-kuat (bayangkan mcam kita nak patah kan tulang rusuk die..)kalau xpuas aty lagi gigit die sampai tercabut pon xpew..t blew dah ok boleh jahit balek kalau dah xnak boleh masuk kan dalam tong sampah jew..

kalau cara kat atas xberkesan pergi larh jogging..lari sampai puas..beri bebanan pada dri akan membantu kita meluahkan rasa sakit 2..selain 2 membantu membakar lemak..(mne taw lpas clash dengan bf kita bertambah menarik dan slim..tips nk kurus kan bdan ialah *clash*)so jangan larh terlalu mrah sgt..sume yang berlaku ade hikmah..<3

kalau xjalan juga pergi larh jerit tapi jgn larh sampai pecah vocal cord 2 nnt jd bisu pulak..(nie xd'galakkan sebab mcm nak seksa dri sendri plak..

dekat kan diri dengan Pencipta kita semua Allah SWT ,zikir dan selawat ke atas Nabi Muhammad SWA mampu tenang kan kita..sedar kan diri kita yang ini semua ujian dari yang Esa..(advantage die kita dapat tambahkan pahala..syukur..) tips tambahkan pahala *clash*



jgn cube buat sesuatu yang kita fikir mampu menarik perhatian bf (lelaki) sebab kebanyakkan mereka xkn perasan dan akan buat xtaw jew..percaya lah bende nie aku tgk rmai kwn aku yang buat termasuk lah aku..0.000001% pon xjadi..last2 kita yang kecewa dan sakit aty..hehe..

selain 2 pergi lah tgk cter korea yang cdey-cdey ambil kesempatan 2 utk nangis sepuas-puasnye..(kalau orang tnye nape nangis?ckp je cter ni cdey sgt larh,2 yang paip mte bcor..

P/s:jgn seksa dri kita sendri kerana lelaki..kalau die jodoh kita yang d'tentu kan Allah pergi mne pon die tetap jodoh kita juga..<3 No hard feeling..

No comments:

Post a Comment