Monday 19 December 2011

Farewell group 1/2009

sayonara senior <3
Masa 14 disember 2011 tamat larh prjuangan senior2 aku..go0d luck my dear senior..sedih betul..aku sedih bukan sebab dieowg semua dah tinggal kan kteowg..aku sedih sebab dah tibe giliran aku plak yang kena hadapi benda yang sama nanti..tinggal tunggu masa je nie..16 disember selepas kteowg dah rai kan semua senior dekat hotel orkid melaka,hahaha,.semua pure2 sedih je kot..sesetengah 2 je mngkin mmg 

sedih..hurmm,penat betul ary 2,aku dgn rakan2 bertungku lumus buat decoration kat ballroom hotel 2..penat sangat di tambahkan lagi dengan aty aku yg tgh sakit nie dengan pragai muhammad khairulanuar bin asri..hai aty ko sbar je larh ea..mase 16 hari bulan tu aku tgh posting kat Poliklinik Ayer Keroh ak spatutnya balik pkul 4.30 tpi d'sebabkan decoration ade byk kerja lom siap aku di cepatkan balik kawan aku yang lain tetap balik kol 4.30..masa 2 adelah owg yang mula xpuas aty..ikot kan aty ak malas btol ak nk g wat decoration 2,penat larh..nak jew ak ganti kan tmpt ak dgn ko..senang ckit keje ak..ley ak tdo seenak nye..hurmm..ko kejam benda kecil ko besar kan..
makanan penuh kat meja
dah2 ak bkn nk cter psal ko je..malam farewell 2 semua nmpk mcm eppy..ak yg tgh brduke pon ley jd eppy jgk tgk prsembahan kwn2 aku..pasal makanan jgn ckp ar..sampai perut aku dh sempit pon aku sumbatkan makanan jgk..last2 jd macam ular sawa kekygan dh ak mse 2..(-,-")

nie pinggan aku..penuh kan.. :-)

party nie abes dlm kol 11..lpas abes kemas balik tros tdo..sebab dah x larat sgt dah..mmg amalan yg sehat  aku buat..cubby..

dah larh ak dh mengantok dan xtaw nk update ape lg..
ok bubye,,,trime kaseh sudi bace..

No comments:

Post a Comment