Tuesday 6 December 2011

Bersyukur kepada Mu..

Sebenarnya aku dh tak sabar dh,rasa nak cepat-cepat habis kan study..I am really tired..banyak sangat impian yang aku cuba nak laksanakan kalau dah habis study nanti..melancong kat korea (kalau ada rezeki)pergi umrah 1 keluarga..eeii,seronok glew larh,sumpah mmg xsbar dh nie..bwk mak pegi jalan-jalan epy sama-sama.hurmm rndu nak buat mcm 2 lg..sejak msok nursing nie mse yang aku luangkan dengan family aku rasa skit sangat..sekarang aku dah sem 3 nk msok sem 4 dah,cuty yang paling lama yang penah aku dapat pown 9 hari jew..cuty untuk hujung sem pon macam 2 jgk..sdey je ngn kolej aku nie..hrap2 nnt aku kerja kat malaysia je tak nak kne import pegi singapore..sebagai umat islam aku menolak keras kerja sebagai nurse di singapore sebab nurse kat hospital sne sume nye pkai skrit pas2 x boleh pkai tudung plak 2..hurrmm rosak kalau aku duduk sne..minta dijauhkan..bila pk balik penat betul jadi nurse ni,nk kne melayan kerenah patient,family kat rumah yang selalu terabai itu dari side negative nye larh..kalau aku pk dari side positive "kalau aku xbelajar nursing ni mesti aku geli nak jga orang yang aku syg bila die tua nnti,xdew ilmu lak 2 camne nak jaga dieorang sume"ya Allah terima kasih aku bersyukur engkau tunjuk kan aku jalan yang terang dalam bidang ini ya Allah..Amin..<3<3

No comments:

Post a Comment