Thursday 8 December 2011

aku perlu kan kedamaian..

Aku xtaw nape ngn aku..aku xnk jd pnyibuk,aku xnk jd pengongkong idop kau ..aku nk kau rsa bebas tpi bkn lupe kan aku..aku x minta lebih drpd kau,aku cume minta sedikit jew msa kau utk aku,aku xnk memakse kau dan aku pon xnak aty aku tros terluka..aku akan bg kau 1 hari tanpa shasheila..gunakan hari 2 sebaik mungkin,buat larh ape pon yang kau nk buat,kalau kau nak kuar ngn prempuan len pon aku akan wat xtaw jew..aku jnji akan kebal kan aty aku..uijan dunie jew kot..ujian Allah contoh nya mcm kematian lagi besar drpd 2..aku sedar kau bkn milik aku,dan aku pon dah tentu bukan milik kau..arrrrrrggggghhhhh,kpale aku pon pening..aku xtaw nk buat ape..kau mcm xkesah dengan aku,ape yang aku ckp pon ko wat xtaw..kalau aku skit aty aku yang kne pjuk aty aku sendri..
tgk sampai skrg pon kau xmsj aku..ape ptot aku buat??ptot kew aku msj kau mcm biase??sedang kan aku menipu dri aku sendri..kalau aku msj aku takut aku mgnggu kau,kalau kau ckp kau buzy aku tkot kau ckp aku xpham kau,aku cube jd yang terbaik,nk jew ak ckp "kalau honey buzy boley jew honey bg info kat bee" tp aku xnk ckp aku tkot kau myampah ngn pragai aku..knape ek aku jge sgt aty kau,tp aku biar je aty aku plak yang sakit..aku pkir2 balik ape larh yang istimewa sgt kau nie ek smpai aku nk lebih2 kn kau plak sedangkn nk jge dri aku sndri pon xlepas..jawapan nye Entah..yang pasti nye hati aku gembira blew pkir kan kau walaupon aty aku sakit.. aku taw kau xrse ape2 pon skrg nie tnpe aku kau lupe,kau xsedar..terima kaseh,,kau yang ajar aku jd kebal pada mse akan dtg..dan aku xkesah kalau aku di gelar "heartless" ..sebab e2 aku anggap hdiah drpd perhubungan ite..terima kasih aku hargai pemberian kau agar aku lebih berhati-hati mse depan nnt..kedamaian dlm mimpi sje yang aku rsa kan...aman larh kau cyg dgn dunie mu..aku xnk mgngu..wahai gadis2 kat luar sne sape yang mampu bahagia kan "die" aku snggup lepaskn "die" asalkn die gembira..


p/s:orang kata, jika kita cintakan seseorang, bebaskan dia. jika dia kembali, maknanya dia memang tercipta untuk kita. 

No comments:

Post a Comment