Friday 2 December 2011

bila nk bagi ubat kat kanak2..

Hurrmm,baru je aku masuk bilik kanak-kanak nak bagi ubat dia dah nangis..pening aku macam mana nak pujuk budak ni nampak missi je dia dah melalak dah..diaorang nampak missi ni macam nampak hantu plak..puas aku tengok kat cermin tak ada poun hantu yang ikut aku masuk bilik diaorang..ishh,mulut celupar lah aku ni..minta dijauh kan.."adik akak nk bagi ubat je ni.nak baik kan,jangan lah macam ni t adik lagi sakit..makan lah ubat ni"tak cukup dengan cara memujuk aku terpaksa menggunakan cara ugut plak"adik cepat makan ubat ni t monster dalam perut adik gigit perut adik tau,cepat makan ubat ni dia boleh bunuh monster tu"haha,ampun adik-adik semua bukan niat akak nak tipu adik semua akak cuma nak adik semua cepat sembuh..akak tak sanggup tengok adik nangis tiap-tiap hari sebab sakit,tiap-tiap hari kena cucuk jarum yang baru bila IV dah ade blood colt..akak tau adik menangis  sebab adik tak tahu cara lain tuk luah kan rasa sakit tu..Maapkan akak,akak buat semua tu sebab akak nak adik cepat baik dan bukan sebab akak missi yang jahat...

No comments:

Post a Comment