Tuesday 3 January 2012

epy new year!!!

hurrmm,dah abes dah cuty panjang aku..xcukup rse nk tambah cuty lg larh..berat badan pon makin bertambah jgk ak nie..abes sluar sume dh ketat..kne jogging ni bakar lemak yang menyemak..makcik2 aku smua ckp makin comey...hurmm azam tahun baru ak ialah:
  1. jadi lebih tabah dan sabar dalam menjalani ujian Allah SWT.
  2. kurus kan badan ckit,dah comey sgt dah ni
  3. xmoh gadoh dgn Mr.buncit ak terok2 lg..nk gadoh pon ckit2 jew..
  4. exam jangan dilupakan..blajo sgguh2..paper byk utk sem nie..(no honeymo0n)
  5. kurang kan kontroversi tinggi kan prestasi kerja..
aku banyak abes kan cuty ak kat umah atok ak jew..kat umah ak blajo mcm mne nak buat karipap..hehehe,mak aku yg ajar sebab ak tiap2 ari mse cuty asik cri karipap je..die rimas last2 die ajar aku pas2 ak asik mkn jew karipap 2 sowg2..huhu,sronok lg..selain 2 ak ade tanam rumput kat karpet kat dpn umah tp syg die mati rse nye sbb ak xsiram die dengan air tiap2 ari..
g umah atok dok bincang psal perkawinan maksu ak jew..owg2 tua bercerita ak dok men plok2 ciom2 bdk kcik yang ade kat umah atok ak 2..

nie nma die alif ramadan
comey kan,,tp die nie kuat nangis..xsuke dgr die nangis ley pecah gegendang telinge ak..blew nak nangis mule ar muke die bertukar jd wane merah,,mnakotkan jew..t sambung lagi yew..dh mngantok larh wahai dairy bergerak ku..

No comments:

Post a Comment