Saturday 7 January 2012

aku xtaw ape patot aku buat yang pasti nye aku dah mlas nak berharap pada ko...semua bende yang kau janji mst kau mungkir,cube ko pk ape yang ko jnji ade x yg ko buat..xpew larh Allah mmg nak tunjuk kan pragai kau yng sebenarnya..nie baru couple lom kawin lg,t mst ko lagi teruk drpd mungkir janji...cube kau pk ade x bende yang kau buat boley epy kan aku sejak akhir2 nie..rase aku pada kau dah kurang teramat sgt sejak bufday aku ko tipu aku..aku doa kn ko jmpe org len cpt2 sbb ak dh mmg mcm patung x brnyawe idop dgn ko..ak ajak ko kuar,mcm2 alasan ko bg..penat larh,myk xdew,cube pk,pnah x ak minta ko mcm2,mkn pon ko mkn sowg2..ak x mnx ko blnje pon..senang cter ko mmg xnk kuar ngn aku dan aku jew yg terhegeh2 pada..ok FULLSTOP start ari nie aku x kan lg biar kan ko bully aku lg,xkan pernah ajak ko jmpe lg,aku akn buat ko bosan dgn aku,aku hrap sgt ko cri gf lain...sebab aku xtahan dengan pergai ko yg COOL     jew 2..hati batu,xdew perasaan,mcm tggul xboley nk mgalah,EGO,berlagak....sumpah aku xtahan..aty hanye akan berubah kalo ko ubah peragai ko..thank you..and say gud bye larh kalo ko pon xnk berubah..AKU XNAK IDOP DENGAN OWG YANG XDEW PERASAAN,KEJAM<XTAW MEMUJUK<TAW MINTA MAAP DENGAN CARA YANG BETUL<DAH BUAT SALAH LEY WAT XTAW>aku benci peragai kau sangat..


p/s:soweg yew blog ko jd tmpat ak lpas kan geram..huhu

No comments:

Post a Comment