Sunday 27 May 2012

   life is not easy as what you thinking..


knape yew stiap kali kita fkir tentang kehidupan nie makin susah kita nk hadapi..hidup penuh dengan cabaran dugaan..memang lah kita selaloo ingt kan dri kita supaya selaloo berfikiran positif dan rasional tapi kadang-kadang 2 sesuatu berlaku di bawah kawalan minda kita dan berlaku mgkin disebabkan stress yang melampau..stress mgkin juga boley menyebabkan org menjadi gila..bkn mudah nak hadapi dunia seorang dri,kita perlu kan org lain..setiap kebolehan manusia ada batas nya,setiap manusia juga saling memerlukan diantara satu sama lain..apa yang saya nk tekan kan sekarang nie kita xboleh lah penting kan diri sendri wlau kat mana pon kita..
       
      contoh nya macam petang tadi mak saya nak hantar saya balik hostel ade lah auntie nie bawak kete memang lah kurang ajar sangat..jalan raya 2 muat utk 1 kete tapi die boley menyelit sebelah kete mak saya cara die memang kejam sgt langsung xterfikir kalo mak termasuk kat jalan raya sebelah memang dh kemek muka i yang comey nie(hehe) sebab kete kat line sebelah mmg boley hentam dah kete mak saya..org lain pon nk cepat jgk auntie tp kenapa org lain boley bersabar dan auntie tak boley??


  susah kan nk taksif pemikiran org lain..jln yg terbaik bersabar je larh mungkin auntie tadi ade emergency yg kita tak tahu..sory auntie bersangke bruk dekat auntie(macam larh die bce post aku nie)..

No comments:

Post a Comment