Sunday 30 September 2012

mula menjahit manik

sekarang aku dah pandai jahit manik semua sebab aku geram tengok manik yang ada dekat kedai nyonya dekat melaka raya tu..geram jew aku tengok manik yang berkilat-kilat..mak pulak bila tengok aku pandai jahit manik die pon sibuk je nak suruh aku jahit kan utk die..manik jahit kan manik dekat bju jubah mak sbb die ade pertandingan nasyid..masa 2 mak aku bagi aku masa 1 hari jew utk siap kan manik 2..smpi pkul 3 pagi bru aku tdo..mengantuk memang lah mengantuk tapi bila pkirkan balik kesian mak aku org lain pakai bju cntek2 die nya bju simple je..aku cube sedaya upaya siap kan baju 2 sebab syg kan mak aku..xpew kalau aku mengantuk dlam kelas nanti aku minta tlong kwn aku tolak aku sampai aku terjaga..(tgk kasih seorg anak kepada seorg ibu)
sekarang bila kawan mak aku tgk bju die cntek jew..kawan dia pulak nak tempah manik dekat aku..alhamdulilah rezeki..aku akn cuba sedaya upaya utk jahit manik 2..hurrmm mengantok dah..nak tdo dlu,,gud nite..

No comments:

Post a Comment