Wednesday 30 November 2011

bufday boncit..

     Hari ni bufday muhammad khairulanuar alhamdulillah die tak mengajuk lagi macam tahun lepas..cerita nya macam ni..masa tahun lepas aku exam final 29 november 2010..masa aku banyak aku habis kan dengan study2 sebab aku terlalu takut  kalau pointer aku jatuh..Dan kerana itu aku tak banyak ulang kan masa bersama khairulanuar,nak pegi cari hadiah untuk dia pun tak sempat..exam aku habis 1 disember 2010 baru aku ajak dia keluar pegi sambut bufday dia..Awal2 lagi aku dah cakap dah dengan dia aku minta maaf sebab tak sempat nk pegi  beli kan hadiah dia,muka dia monyok macam belacan bila fikir balik..haahahaha,kesian dia tak dapat hadiah masa 2..masa eluar dengan aku just belanja dia makan Mcd lepas 2 belanja tengok wayang..nak beli kan kek  tak jadi sebab tengok muke dia yang monyok 2 buat aku pun tak ada mo0d nak beli kan kek..lepas hari tu aku ingat kan dia dah ok rupa nya dia ada plan tuk sakit kan hati aku masa bufday aku plak..alasan nya "bee nak honey rasa apa yang bee rasa"ayat dia mengancam betul lah..masa bufday aku 15 disember 2010 2 dia dah masuk kolej so aku pun sabar je lah masa pagi 2,aku tahu dia buzy dengan orientation kolej dia..sampai malam pun dia tak wish lagi..sedih lah juga,last2 aku sendiri yang pegi bagitahu yang hari ni bufday aku dengan tak malu nya..sabar je lah wehhh...masa aku call dia aku dengar kawan dia cakap"weh cian awek ko lah,bufday die pon ko xingt lg brape mnit lg pkul 12 dah abes dah bufday die"ok alasan dia kali ni "bee lupa honey tadi penat dengan orientasi,soweg yew"dia cakap dengan yang bongkak sangat sumpah benci gila dengar suara dia masa 2,menyakitkan hati betul.ok lah free call pon dah habis aku pun letak lah tepon,malas nak ganggu orang tak ikhlas lagi pun dia buzy malas nk gamggu dia..aku pun cuba lah tidur bawa hati yang terluka bila dengar suara dia tadi..tidur shelia,tidur sheila,tidur ko dah penat tunggu die ko dh penat nangis..2 je lah yang mampu aku buat tuk pujuk hati aku..sabar yew  khairulanuar memang macam 2..hurrrmmmm,lepas setengah jam aku tak boleh tidur aku dapat mesej daripada dia..dia cakap dia memang sengaja buat macam sebab dia nk aku rasa apa yang dia rasa..sumpah aku rasa dia seorang yang kejam sangat2 masa 2..sanggup plak die balas dendam kat aku..aku fikir mungkin memang betul salah aku kot redah je dia buat macam 2..dah nasib badan kan..terima je lah dia macam 2..aku malas nak panjang2 kan cter..lepas sebulan baru aku bagi dia hadiah..mula lah die comey(konon2 nye larh comey)..alahai,bila fikir kan balik macam budak kecik lah khairulanuar ni mengajuk2 kelakar pun ada juga..then tahun ni aku harap sangat dia tak buat benda yang  sama..be mature cyg..!!love u much2..

No comments:

Post a Comment